Reklamasjon og retur


Det er viktig at du som kunde henvender deg til forhandler/butikk hvor varen ble kjøpt. Disse vil da kunne ta dialogen direkte med Regatta.

Produktet vil bli reparert eller erstattet avhengig av reklamasjonens karakter. Ved reklamasjoner som faller under garantien vil Regatta gjøre dette uten krav om vederlag. Dersom produktet ikke lar seg reparere vil Regatta erstatte dette såfremt vi har et likt produkt tilgjengelig.

For produkter som faller inn under Regattas garanti eller vanlige reklamasjoner i henhold til forbrukerkjøpsloven, vil behandlingstiden være maks 14 dager fra vi mottar produktet og til vi returnerer det.

Skader som ikke dekkes av garantien kan evt. repareres mot et vederlag, og returneres mot fraktkostnader. Kontakt oss.

For privatpersoner:

Vennligst kontakt office@regatta.no for spørsmål.

Forbrukerkjøp - Angrerettskjema_2018.pdf

Kun for forhandler:

Vennlig kontakt office@regatta.no for vurdering av reklamasjon før innsending av reklamasjonsskjema.

RETURSKJEMA 1.pdf


Meld deg på nyhetsbrev
Meld deg på vårt
Nyhetsbrev
Meld deg på nyhetsbrevet vårt for å motta siste nytt og kampanjer.
Meld meg på
Er du forhandler?
Meld deg på nyhetsbrevet her.