Partene
Selger er Aalesund Protective Wear AS

Orgnr. 934 403 576
Nørvevika 62, 6008 Ålesund
+47 70 21 65 00
post@aapw.no,

og betegnes i det følgende som selger/selgeren.

Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.

Betaling med kort og Klarna

Betal direkte med kort (betalingen vil bli belastet samtidig som kjøpet blir gjennomført). Alle våre priser inkluderer MVA. 

Vi samarbeider med Klarna for å tilby deg fleksible betalingsløsninger på betalingssiden. Enten om du ønsker å betale nå, betale senere eller når det passer deg best - valget er ditt.  Klarna tilbyr kjøp via faktura eller direkte kjøp via bruk av Visa og Mastercard.

For å kunne tilby deg Klarnas betalingsløsninger, kan vi komme til å overføre personopplysninger i kassen i form av kontakt- og ordredetaljer til Klarna, for at Klarna skal kunne vurdere hvorvidt du kvalifiserer for deres betalingsløsninger og for å skreddersy disse betalingsløsningene til deg. Dine overførte personopplysninger blir behandlet i tråd med Klarnas egen personvernerklæring.

Betaling med Vipps
Betal direkte via Vipps. 
Se Vipps' personvernerklæring.

Endring av ordre
Når vi har mottatt bestillingen din, er det dessverre ikke mulig å endre eller avbestille denne. Les våre returbetingelser her.

Feil i varelageret
Vi forbeholder oss retten til å kansellere varer om varebeholdningen var feil da vi mottok bestillingen din. Om en utsolgt vare er en del av en større ordre, vil de tilgjengelige varene bli sendt som normalt. Vi betaler frakten om det totale beløpet blir over kr 500kr. Om en feil i varebeholdningen kun gjelder ett produkt, kanselleres bestillingen din umiddelbart. Vi vil informere deg om feilen og tilbakebetale pengene dine så snart som mulig.

Konfliktløsning
Klager rettes til selger innen rimelig tid. 

Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig  på  telefon 23  400  600  eller www.forbrukertilsynet.no.

Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.